Subject: projekteerimistingimuste küsimine elektriprojekti IP7142-K3 "Ruusmäe - Misso fiidri rekonstrueerimine, Ruusmäe osa - III etapp. Rõuge vald, Võru maakond".
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 13:56:26 +0300

Lp Peeter Uibo

Transpordiamet

LEONHARD WEISS OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
IP7142-K3 "Ruusmäe - Misso fiidri rekonstrueerimine, Ruusmäe osa - III
etapp. Rõuge vald, Võru maakond".

Projekti mahus tuleb projekteerida:

1.	uued 10 kV maakaablid rööpselt riigimaanteega  26161 Kose – Käbli
tee km 20.90 km kuni 23.41 km-ni.
2.	uued 10 kV maakaablid rööpselt riigimaanteega  25139 Palli-Ruusmäe
tee km 6.35 km kuni 6.477 km
3.	10 kV õhuliini juhtmevahetus 26161 Kose – Käbli tee km 23.5 km

Palume teil võtta kavandatud projekteerimistöö teadmiseks ning vajadusel
väljastada täiendavad tingimused ja Transpordiametiga seotud
planeeringute, teed projektide vms info kui selline teave peaks teil
olema!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.